یک شنبه 26 تير 1390برچسب:, :: 15:58 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

برطرف كردن محدوديت ساپورت رم 4 گيگابايتي به بالا در ويندوزهاي 32 بيتي

مطمئنا امروزه اکثر افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از ویندوز های Xp و Vista از ویندوز فوق العاده محبوب و عالی 7 (سون) که دارای دو نسخه ی 32 بیتی و 64 می باشد استفاده نمایند. اما شاید یکی از مشکلات کاربران این سیستم عامل استفاده ی محدود از حافظه ی Ram سیستم در نسخه ی 32 بیتی این ویندوز باشد که باعث می شود افراد نتوانند  از تمام حافظه ی رم خود استفاده نموده و بعضا در اجرای برنامه های سنگین خود که نیاز به حافظه ی موقت زیادی داشته دچار مشکل شوند. حال شاید با خود بگویید با استفاده از نسخه ی 64 بیتی به راحتی می توان این مشکل را نیز برطرف ساخت اما بعضا در صورت ارجینال بودن ویندوز یا نبود نسخه های کامل و بی نقص 64 بیتی سایر نرم افزارها این روش نیز مشکل را برطرف ننموده و شاید مشکلات دیگری را نیز ایجاد نمایید. اما اکنون باز هم گروه PCSEVEN به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن به راحتی می توانید از تمام حافظه ی Ram سیستم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نمایید و مجبور به استفاده ی محدود و نهایتا 2 گیگابایت از رم خود نشوید. Windows 7 (32-bit) Patch to Support 4 GB or 8 GB RAM  که برای اولین بار در میان وب سایت های فارسی زبان توسط PCSEVEN در اختیار کاربران قرار گرفته است یک پچ کم حجم و مفید می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها با چند کلیک ساده از تمام حافظه ی رم خود در نسخه های 32 بیتی ویندوز سون استفاده نموده و از سرعت سیستم خود لذت برید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 22 تير 1390برچسب:, :: 21:51 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یافتن متون تکراری در فایلهای تکست و داک RL Vision Dupli Find v6.1

 

RL Vision Dupli Find نام نرم افزاری است کاربردی که وظیفه ی آن یافتن خطوط تکرار شده در فایلهای متنی ، اکسل و اسناد ورد می باشد . حتما تا به حال هنگام کار با اسناد خود به این فکر افتاده اید که آیا یک متن را دو یا چند بار تکرار کرده اید یا خیر و احتمالا تنها راهی که پیش رویتان بوده خواندن دوباره کل نوشته بوده است . از این پس با در اختیار داشتن این برنامه می توانید به سادگی هر چه تمام تر از متن های تکرار شده در اسناد خود آگاهی یابید . این نرم افزار از توابع مختلفی برای یافتن داده های دوتایی برخوردار است که می تواند شما را در رسیدن به نتیجه ای بهتر یاری نماید .

علاوه بر قابلیت یافتن متون می توانید از نرم افزار RL Vision Dupli Find برای استخراج ایمیل ها از منابع مختلف ، چسبانیدن چندین فایل متنی در قالب یک فایل یکتا و تبدیل از یونیکس و مکینتاش به فرمت های متنی DOC و textfile ویندوز استفاده کنید .

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, :: 22:4 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزار چهره سازی

Abrosoft FaceMixer 3.0.1 نرم افزاری فوق العاده برای ساخت چهره ای از درهم آمیختن چند تصویر مختلف می باشد. یکی از ویژگی های این برنامه تشخیص چهره به صورت هوشمندانه است. شما به آسانی قادر خواهید بود تا چند چهره را در یک تصویر متعادل با یکدیگر میکس کرده و هزاران ترکیب غیر واقعی از چهره هایی با سن، نژاد و جنس های مختلف ایجاد کنید.

FaceMixer از بهترین سرعت سخت افزار برای تخمین چهره های گوناگون و ترکیب سریع آن ها در کمترین زمان ممکن استفاده می کند. FaceMixer از اغلب فرمت های تصاویر مانند: BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX و فرمت های alpha پشتیبانی می کند، بنابراین قادر خواهید بود تا تصاویر گرفته شده توسط  webcam یا هر دستگاه ویدیویی دیگر را نیز به عنوان ورودی این برنامه استفاده کنید. همچنین شما می توانید چهره های ویرایش شده را در Face Library ذخیره کنید تا به آسانی برای ترکیب های دیگر آن ها را بکار برید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 18:53 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

PGWARE PCMedik 6.7.4.2011

 

PGWARE PCMedik 6.7.4.2011 بسياري از کاربران رايانه از هنگ کردن متوالي سيستم و کند شدن سرعت رايانه رنج مي برند . بيشتر افراد به محض احساس چنين علائمي در رايانه خود اقدام به نصب مجدد ويندوز مي نمايند . اين عمل در بسياري مواقع جواب مي دهد اما هميشه نبايد انتظار داشته باشيم که با نصب ويندوز جديد همه ي نقص ها برطرف مي شوند . در اين مواقع بايد از نرم افزارهاي بهينه سازي و تعمير سيستم کمک گرفت . کار اين نرم افزار قدرتمند همانطور که از نام آن پيداست برطرف کردن نقص هاي رايانه و هنگ هاي متوالي آن و به طور کلي تعمير رايانه مي باشد . اين برنامه با ظاهر ساده و آسان خود تمام كارها را به طور اتوماتيک انجام مي دهد . نيازي به تغيير در قطعات سخت افزاري نيست . با کمک گرفتن از اين نرم افزار قدرتمند هنگ هاي متوالي رايج رايانه را براي هميشه از ياد خواهيد برد .PGWARE PCMedik امروزه يکي از قدرتمند ترين نرم افزارها در زمينه ي بهينه سازي،رفع مشکلات رايانه,رفع هنگ هاي متوالي ويندوزو... به حساب مي آيد . با تنظيماتي که اين برنامه در اختيارتان قرار مي دهد مي توانيد سرعت و کارايي رايانه تان را چند برابر افزايش دهيد. حجم اين نرم افزار بسيار مناسب براي دانلود همه ي کاربران مي باشد .

قابلیت های کلیدی نرم افزار  PGWARE PCMedik 6.7.4.2011 :

    * بهینه سازی رجیستری ویندوز به راحتی هرچه تمام تر
    * محیط گرافیکی زیبا و کابرپسند
    * بدون نیاز به دانش فنی در زمینه نرم افزار
    * افزایش سرعت ویندوز با اعمال تغییرات
    * رفع خطاها و کرش شدن های بی دلیل سیستم
    * ایجاد تغییرات مفید مستقیم در رجیستری ویندوز
    * بهبود عملکرد حافظه ی سیستم
    * آنالیز عمیق و قدرتمند سیستم برای یافتن مشکلات
    * رفع مشکلات یافته شده در بخش آنالیز
    * ایجاد تغییرات خودکار در سیستم با توجه به توانای کامپیوتر
    * امکان از بین بردن سریع مشکلات نرم افزاری
    * هماهنگ سازی بهتر بین سخت افزار و نرم افزار
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 16 تير 1390برچسب:, :: 18:14 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

انجام کارهای تکراری با استفاده از Easy Macro Recorder 4.1

 

Easy Macro Recorder یک نرم افزار بسیار کاربردی می باشد که به می تواند با ضبط اعمال شما در ویندوز، آن اعمال را به مقدار بی نهایت تکرار کرده و شما را از شر کارهای خسته کننده و تکراری خلاص کنید. قابلیت این نرم افزار به این صورت عمل می کند که برنامه در ابتدا تمامی فعالیت های موس و کیبورد شما را کنترل و ضبط کرده و آن ها را به صورت یک فایل با فرمت نرم افزار ذخیره می کند. سپس با استفاده از همان فایل می توانید به مقدار بی نهایت کارهایی را که انجام داده اید را تکرار کرده و خود تنها نظاره گر این اعمال باشید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و با منوی بسیار ساده و البته امکانات جالب آن، می توانید بدون دانست دانش برنامه نویسی از آن استفاده کنید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 8 تير 1390برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود نرم افزار- Tel Book v2

برنامه ی Tel Book v2 این امکان را به شما می دهد که بتوانید علاوه بر نگهداری شماره های شخصی خود ، عکس آنها را هم ذخیره کنید یا عکس را ویرایش کنید مانند سیستم تلفن های همراه که این امکان را به شما دوستان عزیزم می دهد.این برنامه را خودم با زبان شیرین ویژوال بیسیک نوشتم و اگر جایی احساس کردی ضعف دارد خوشحال می شوم بگویید تا مشکلاتش را رعف کنم.

ویژگیهای بارز این نرم افزار:

-انتخاب عکس برای هر فرد

-گذاشتن رمز برای شماره ها

-چاپ شماره ها

-ویرایش اطلاعات

و...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 7 تير 1390برچسب:, :: 22:15 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مدیریت دانلودهای شبانه و انجام عملیات های زمان بندی خاص با Bidaar 1.45

 

استفاده مفید از زمان و برنامه ریزی برای آن همواره برای کسانی که ارزش واقعی زمان را میدانند مورد توجه خاصی قرار داشته است. بدیهی است برنامه ریزی و استفاده از زمانهای مرده و بلا استفاده مانند زمانهایی که پشت سیستم خود نیستید، همچنین زمان خواب و حتی زمانهایی که در مسافرت هستید و دسترسی به سیستم خود ندارید میتواند مقدار زیادی از آن زمانهای مرده را زنده کند. از این رو نرم افزار بیدار به منظور انجام عملیات خاموش کردن، روشن کردن، راه اندازی مجدد، قفل کردن، خروج کاربر، خاموش کردن نمایشگر، اجرای برنامه و ریبوت کردن مودم ADSL در زمان یا دوره زمانی خاص طراحی شده است.
 یکی از کاربرهای مهم این نرم افزار برای مدیریت دانلود های شبانه و یا انجام عملیات نرم افزاری خاص (بطور مثال انجام آنالیز و محاسبات) در زمانهای تعیین شده می باشد. با نرم افزار فارسی بیدار شما می توانید برنامه ریزی نمایید که سیستمتان در ساعت مقرر روشن شده و مودم ADSL شما را Restart کرده و آن را با اکانت شبانه بالا بیاورد و همچنین عملیات دانلود شما را انجام داده و در نهایت سیستم را در ساعاتی خاص خاموش نماید!
 این نرم افزار دارای محیط کاربری کاربر پسند و کاملا فارسی (تاریخ شمسی) می باشد، حافظه بسیار کمی را اشغال کرده و میتواند بطور قابل حمل (Portable) نیز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین برای نصب و استفاده از آن نیازی به داشتن سطح دسترسی Admin سیستم نمی باشد.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 6 تير 1390برچسب:, :: 19:27 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

e-PDF To Text Converter 2.1 تبدیل پی دی اف فارسی به متن

نرم‌افزار e-PDF To Text Converter 2.1 با حجم بسیار كمی دارد تبدیل فایل‌های PDF فارسی به متن ساده را به خوبی انجام می‌دهد. البته از آنجائیکه ناشران فایل های پی دی اف از نرم افزار های مختلفی (با سیستم های کدگذاری مختلف) جهت ساخت فایل پی دی اف استفاده می کنند متن فارسی برخی از فایل های PDF ممکن است توسط این نرم افزار نیز قابل استخراج نباشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار  e-PDF To Text Converter 2.1 :

    * تبدیل پرونده هایPDF به فرمت text با دقت و سرعت بالا
    * امکان تبدیل گروهی چند فایل PDF به فایل متنی
    * پشتبانی از خصوصیات PDF1.6
    * حفظ طرح بندی صفحات
    * احتیاج به نرم افزار Acrobat Reader نخواهید داشت
    * پشتیبانی از تمامی ویندوزها  95/98/ME/NT/2000/XP/2003
    * پشتیبانی از استخراج متن از فایل PDF رمزگذاری شده و پرونده های دارای رمز
    * استخراج لایه های متنی مخفی از فایل PDF به فایل متنی
    * امکان drag & drop کردن فایل ها
    * هم تراز کردن ستون های متنی در جداول
    * پشتیبانی از لایه های "Original layout" و "Reading order"
    * امکان تبدیل کامل یک پرونده و یا صفحات خاصی از آن
    * پشتیبانی سه سیستم های کد گذاری متن: UTF 8، LATIN1 وASCII

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 4 تير 1390برچسب:, :: 17:26 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

قفل گذاری روی فولدرهاFolder Guard 8.4.0.1401

با نرم افزار Folder Guard 8.4.0.1401 می توانید بر روی فایلها و پوشه های خود قفل گذاشته و بر آنها کنترل کامل داشته باشید. شما میتوانید فایلها و پوشه های خود را را در محیط ویندوز مخفی، فقط خواندنی، یا غیر قابل دسترس قرار دهید و با پسورد گذاری از آنها محافظت نمایید. همچنین شما میتوانید کنترل کامل بر روی تمامی برنامه های ویندوز مانند کنترل پنل، استارت منو، سرچ ویندوز، RUN، مخفی سازی درایوها و همچنین غیر قابل دسترس کردن floppy, CD-ROM و… داشته باشید. علاوه بر این موارد قادر خواهید بود گزینه های Run ،Search ،Log Off ،Taskbar ،Internet Options ،Task Manager را نیز غیر فعال نمایید تا دیگران امکان دسترسی به آنها را نداشته باشند.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار Folder Guard 8.4.0.1401 :
- پسورد گذاری برروی فایلها و فولدرها
- محیطی کاربر پسند و جذاب
- قابلیت فقط خواندنی کردن فایل ها و فولدرها
- قابلیت پنهان سازی فایل ها و فولدرها
- امکان محدود کردن درایوهای CD ، DVD ، USB ، floppy
- خالی کردن ظاهری محتوای یک فولدر
- رمز گذاری فایلها و فولدر ها با امنیت بالا
- اننتخاب رمز عبور برای وارد شدن به برنامه
- خصوصی سازی ویندوز و امنیت فایلها
- پنهان کردن درایوها به صورت های مختلف
- پشتیبانی از ویندوز ۶۴ بیتی، پشتیبانی از NTFS, FAT32, FAT

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, :: 21:6 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

HippoEDIT v1.49.818 ویرایشگر حرفه ای کدهای مختلف

 

اگر کار شما برنامه نویسی است و یا گاهی اوقات مجبورید برخی از کدها را تغییر داده و یا جابه جا کنید ، در اختیار داشتن یک نرم افزار ویرایشگر کد نظیر HippoEDIT می تواند کمک بسیاری به شما کند . با استفاده از این نرم افزار حرفه ای اما کم حجم می توانید به سادگی زبان های برنامه نویسی محبوبی نظیر PHP, HTML, Perl, Java, Pascal, C/C++, XML, XSLT و بسیاری دیگر را در محیط کاربرپسندش ویرایش کرده و یا بنویسید . با قابلیت مولتی تب می توانید چندین ویرایشگر کد مختلف را در یک پنجره – نظیر مروگرهای نوین که امکان باز کردن چندین سایت در یک پنجره را می دهند – باز کرده و اقدام به انجام کارهای خود نمایید . به منظور آسان سازی کار کاربرها ، طراحان HippoEDIT بیش از ۳۰۰ کلید ترکیبی میانبر در نظر گرفته اند تا بتوانید به کار خود سرعت بخشیده و در زمانتان صرفه جویی کنید . همچنین این برنامه با در اختیار داشتن یک دیکشنری کامل syntax امکان پر کردن خودکار بسیاری از کدها را تنها با وارد کردن چند حرف اولیه در اختیارتان می گذارند و این یکی دیگر از دلایلی است که شما را در استفاده از HippoEDIT ترغیب می کند .

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود VaySoft Video to EXE Converter v5.52 نرم افزار تبدیل فایل ویدیویی به فایل EXE

 

اگر مایل هستید تا فایل های ویدیویی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید یا داده های ویدیویی شرکتتان را برای مشتریان نمایش دهید بهترین روش برای اطمینان از این که هرکسی می تواند فایل های ویدیویی را ببیند تبدیل آن ها به فایل های EXE است. VaySoft Video to EXE Converter برنامه ای است که فایل های ویدیویی را به فایل های خود راه انداز EXE  تبدیل می کند، فایل های EXE می توانند در هر کامپیوتری کپی شده و در ویندوزهای 2000, XP, 2003 Server ,Vista, Win 7 بدون هیچ برنامه دیگری نصب شوند. همچنین اگر شما تلاش می کنید تا از کپی رایت محصولات ویدیویی خود محافظت کنید، VaySoft Video to EXE Converter شما را در این زمینه یاری خواهد کرد. VaySoft Video to EXE Converter در تولید و شخصی سازی فایل های خروجی exe به شما کمک خواهد کرد. به عنوان مثال می توانید تصاویر آیکون خاصی را برای فایل exe در خروجی قرار دهید و همچنین تصاویرتان را برای قرارگیری در قبل و یا بعد از پخش یک ویدیو پیکربندی کنید. این برنامه از تصاویر با فرمت های JPG, BMP ,EMF و فایل های PNG و GIF پشتیبانی می کند بنابراین شما می توانید  اینترفیس خوش آمد گویی متحرک و یا بی قاعده ای را ایجاد کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 28 خرداد 1390برچسب:, :: 20:9 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

یکپارچه سازی سریع و آسان هارد دیسک با Smashing Defrag 4.5

Smashing Defragیک نرم افزار کم حجم و قدرتمند در ضمینه بهینه سازی و یک پارچه سازی اطلاعات درون هارد دیسک ها می باشد. این نرم افزار با روش های خاص سرعت یک پارچه سازی اطلاعات را بالا برده و باعث افزایش سرعت و کارایی هارد دیسک شما خواهد شد. امیدواریم استفاده لازم را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


جمعه 27 خرداد 1390برچسب:, :: 21:9 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

WinMend Registry Cleaner 1.6.1 بهینه سازی رجیستری

 

WinMend Registry Cleaner 1.6.1 پاک سازی رجیستری با قدرتی باور نکردنی و بهینه سازی نرم افزارهای نصب شده بر روی ویندوز از جمله کارآیی های WinMend Registry Cleaner می باشد. کارکرد اصلی این نرم افزار تمیز کننده رجیستری ، بهینه سازی رجیستری ،پشتیبان گیری و زمان بندی رجیستری می باشد. WinMend Registry Cleaner با داشتن محیطی امن و مطمئن به شما امکان می دهد تا تمامی داده های خود که در رجیستری ویندوز ثبت شده اند را تجزیه و تحلیل کنید و در آخر هر کدام از آنها که به ویندوز خسارت وارد می کنند حذف کنید. این نرم افزار با دارا بودن موتوری قدرتمند در عرض چند دقیقه کلیه داده ها را بررسی کرده و برای حذف داده های مخرب به شما هشدار می دهد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinMend Registry Cleaner 1.6.1 :

    * اسکن سریع سیستم
    * بهینه سازی و پاکسازی رجیستری
    * افزایش سرعت سیستم پس از بهینه سازی
    * آزادتر شدن هارددیسک ، پردازنده اصلی و حافظه رم پس از پاکسازی
    * انجام بسیاری از کارها به صورت خودکار
    * سهولت در استفاده از نرم افزار
    * حجم بسیار مناسب و واسط کاربری جذاب
    * سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 14:49 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تغییر آیکون پوشه ها با Teorex FolderIco 1.0

Teorex FolderIco نرم افزاری جالب و مفید می باشد که به وسیله آن قادرید آیکون پوشه های ویندوز را به آسانی و در کمترین زمان تغییر دهید. همچنین می توانید رنگ بندی پوشه های ویندوز را تغییر نمایید. امیدواریم از این نرم افزار نهایت استفاده را ببرید.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 22 خرداد 1390برچسب:, :: 14:24 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مدیریت و نگه داری رمزهای عبور با Passport 1.2

Passportیک نرم افزار کم حجم، رایگان و بسیار کاربردی می باشد که توسط آن قادرید رمزهای عبور خود را مدیریت کنید و دیگر رمزهای خود را فراموش نکنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می باشد. امیدواریم استفاده ببرید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1390برچسب:, :: 22:28 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 

تبدیل وبکم به دوربین مدار بسته Webcam Surveyor 1.9.2 build 561

آیا می خواهید هنگامی که پای کامپیوتر خود حضور ندارید ، از اتفاق هایی که می افتد با خبر شوید ؟ آیا می خواهید کامپیوتر محل کار خود را به یک دوربین مدار بسته پیشرفته تبدیل نموده و از هزینه های جداگانه ای که می بایست برای خرید و نصب دوربین انجام دهید ، جلوگیری نمایید ؟

Webcam Surveyor نام یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی است که با نصب آن بر روی ویندوز خود می توانید به وسیله ی ابزارهای مختلفی که در اختیارتان قرار می گیرد اقدام به ضبط فیلم های در حال پخش نمایید . با استفاده از سیستم اخطار پیشرفته ی این نرم افزار هنگامی که حرکت یا تکانی در محیط تحت پوشش دوربین انجام گیرد ، برای شما ایمیلی با مضمون اینکه در محیط ممنوعه تان کسی یا چیزی وارد شده است ، ارسال می گردد . علاوه بر این با در اختیار داشتن یک سرور اف تی پی می توانید Webcam Surveyor را به گونه ای تنظیم کنید که عکس های تهیه شده از محیط به صورت خودکار آپلوده شده تا توانایی مشاهده آنها را از هر مکانی که دسترسی به اینترنت دارید‌ ، داشته باشید . تمامی ویدیو هایی که توسط این برنامه ضبط می گردند در فرمت AVI ذخیره شده و این امکان را به شما می دهد تا ضمن حفظ کیفیت ، قادر به ضبط حجم زمانی بیشتری نسبت به سایر فرمت های تصویری باشید . بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته Motion Capture که به شما کمک می کند تا از کل لحظات ضبط شده به سادگی بخش هایی را که با ورود اشخاص و یا تکان خود اشیا همراه بوده است پیدا نموده و در وقت خود به منظور بازنگری کل ویدیو صرفه جویی به عمل آورد یکی دیگر از قابلیت های مهم این نرم افزار می باشد .

 برخی از ویژگی های کلیدی Webcam Surveyor 1.9.2 build 561 :
- استفاده کاربری آسان و شروع فرایند ضبط تنها با فشرده دکمه “Start video capture
- ذخیره ویدیو ها در بالاترین کیفیت ممکن
- ذخیره سازی ویدیو های ضبط شده در چندین و چند فایل مختلف که باعث می شود بتوانید فرایند ضبط در به صورت ۲۴ ساعت و بدون وقفه انجام دهید .
- قابلیت استفاده از وبکم های HD با تصاویری به بزرگی ۳ مگاپیکسل
- امکان زمانبندی کردن فرایند آپلود ویدیوهای ضبط شده و یا تصاویر گرفته شده بر روی سرور FTP
- توانایی بزرگنمایی دیجیتال با کم ترین افت کیفیت
- و …

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:, :: 14:40 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز 7 با Logon Screen 2.52

 

Logon Screen  نام نرم افزاری جالب و رایگان برای تغییر عکس صفحه لاگین ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه ، به راحتی می توانید هر زمان که خواستید عکس زمینه صفحه ورود ویندوز ۷ را به عکس دلخواه خود تغییر داده و نیز هر زمانی که خواستید آن را به حالت اولیه خود برگردانید. این نرم افزار نیازی به نصب نداشته و قابل حمل می باشد. سرعت انجام این کار توسط این نرم افزار خیلی خیلی بالا می باشد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

ساعت گوشی های اچ تی سی برای کامپیوتر - HTC Home Apis v3.0 Build 518 Final

 

یکی از بارزترین نشانه های گوشی های تلفن همراه HTC ، نوع نمایش زمان و وضعیت آب و هوا در آنهاست که همواره دارای یک مدل خاص بوده و یکی از جذابیت های رابط کاربری این گوشی های تلفن همراه بشمار می رود. اما با استفاده از نرم افزار HTC Home می توانید این جذابیت را به دسکتاپ ویندوز خود بیاورید. این نرم افزار کوچک قابلیت نمایش تاریخ ، ساعت و وضعیت آب و هوا را بر روی دسکتاپ شما با ظاهری مشابه گوشی های HTC فراهم می کند. می توانید آن را با توجه به شهر خود تنظیم کنید تا شما را بصورت آنلاین از آخرین وضعیت آب و هوا و همچنین وضعیت جوی در روزهای آتی مطلع کند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت کمیاب آنلاین دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


دو شنبه 16 خرداد 1390برچسب:, :: 18:27 ::  نويسنده : behi1ty

 سلام

نرم افزار تغییر سایز دسته جمعی عکس ها با Picture Reduce Studio 3.0.3

 

همانطور که می دانید استفاده از عکس های کم حجم در صفحات وب و یا در ایمیل بسیار الزامی است و باعث می شود راحت تر و سریع تر شما بتوانید تصاویر را ببینید و یا آنها را بر روی کامپیوتر خود دخیره کنید. بعضی از مواقع نیز پیش می آید که شما می خواهید تعدادی عکس را تغییر اندازه دهید. Picture Reduce Studio یک برنامه بسیار ساده و با رابط کاربری بسیار بالا می باشد که شما را قادر می سازد تنها با چند کلیک تعدادی زیادی از تصاویرتان را تغییر اندازه دهید بدون آنکه کیفیت تصاویرتان کاهش یابد . همچنین می توانید با استفاده از این برنامه تصاویر خودتان را برای دوستانتان ارسال کنید و در وقتتان صرفه جویی کنید. این برنامه فرمت های BMP, JPEG, PNG, GIF ,WMF را پشتیبانی می کند .

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


یک شنبه 15 خرداد 1390برچسب:, :: 22:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

پاک سازی کامل تمامی ردپاها در ویندوز باTracks Eraser Pro 8.51

 

 

 

Tracks Eraser Pro نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید برای پاک سازی کامل فعالیت و ردپاها در ویندوز است. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند شما قادر خواهید بود تا تمامی ردپا و تاریخچه برنامه های مختلف مانند اینترنت اکسپلورر و … را پاکسازی کنید. این برنامه برای امنیت ویندوز می تواند مفید باشد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.



ادامه مطلب ...


یک شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 23:50 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Flash Renamer v6.52 - نرم افزار تغییر نام گروهی فایل ها

نرم افزار Flash Renamer ابزاری قدرتمند در زمینه تغییر نام دسته ای فایل های چندگانه می باشد. این نرم افزار یک ابزار سریع جهت مدیریت مجموعه فایل هایی مانند عکس های دیجیتال، MP3 ها، فیلم و ... است. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های خود را با حروف بزرگ و كوچک و تركیب اعداد مرتب كنید. همچنین می توانید اطلاعات مربوط به تاریخ ساخت و  یا تغییرات و همچنین attribute انواع فایل ها را تغییر داده و به استخراج و تغییر ID3 tag فایل های MP3 بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Renamer:
- تغییرنام دسته ای هزاران فایل
- مرتب کردن فایل ها با حروف بزرگ و يا كوچک و تركيب اعداد
- تغییر نام MP3 ها با استفاده از تگ آنها
- پشتیبانی از تگ های Exif
- تغییر تاریخ و ویژگی های فایل
- امکان جست و جو و جایگزینی رشته ها در نام گذاری فایل ها
- گذاشتن و برداشتن صفت های فایل مانند: read only، hidden و ...
- اضافه کردن شمارنده
- استخراج خواص رسانه ها مانند: عرض، ارتفاع و زمان
- امکان کار کردن بر روی فایل ها، پوشه ها و زیر پوشه ها
- مدیریت آسان مجموع تصاویر با استفاده از حالت thumbnail
- لایه صفر برای مرتب سازی صحیح
- وجود منو های متنی برای دسترسی سریع به FR
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...



ادامه مطلب ...


شنبه 14 خرداد 1390برچسب:, :: 23:16 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Zentimo xStorage Manager v1.3.1.1131 - نرم افزار مدیریت درایو و دستگاه های خارجیUSB

Zentimo xStorage Manager موجب صرفه جویی در زمان و گسترش توانایی های کاربران، هنگام کار کردن با فلش درایوها، درایوهای قابل حمل، مموری ریدرها و سایر دستگاه های متصل از طریق پورت USB می شود. این نرم افزار حاوی منویی برای مدیریت ابزار است؛ هدف این منو انجام وظایف پرکاربرد؛ دیدن سایز و میزان حافظه خالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر آیکون مربوط به درایو، مخفی کردن یک درایو از منو، اسکن برای تغییرات سخت افزاری و توقف یکباره تمام دستگاه ها، با یک کلیک است، از جمله ویژگی های این نرم افزار تست صحیح سرعت درایو است، از آنجایی که تست سرعت بیشتر درایوها تنها با سرعت خواندن/نوشتن یک فایل بزرگ بر روی آن ها اندازه گیری می شود، یک سرعت نظری برای درایو نمایش داده می شود، در اکثر موارد این سرعت حقیقی نیست زیرا اغلب فایل های کوچک روی درایوهای خارجی نوشته می شود. تحقیقات نشان می دهد که برخی از فلش درایوها عملکردی بدتر از دیگر فلش درایو در نوشتن فایل های کوچک دارند، در صورتی که کارایی آنها در نوشتن فایل های بزرگ  یکسان است. Zentimo سرعت خواندن/نوشتن را درمورد سه سایز مختلف از فایل ها اندازه گیری می کند؛ فایل های کوچک 32KB، فایل های متوسط 3MB و فایل های بزرگ 100MB؛ سپس میانگین تمام اندازه گیری ها را به عنوان سرعت درایو نمایش می دهد. سرعت میانگین محاسبه شده توسط Zentimo منعکس کننده عملکرد واقعی درایو خواهد بود و این اندازه گیری حتی از مشخصاتی که توسط فروشنده به شما ارائه شده، دقیق تر است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Zentimo xStorage Manager:
- ثابت کردن یک درایو برای یک ابزار خاص
- جلوگیری از اختصاص درایو خاص به یک ابزار هات پلاگ
- قابلیت تعیین برنامه های خاص برای اجرا شدن در زمان معین؛ بعد از اتصال ابزار، قبل از جدایی ابزار، بعد از توقف ابزار، بعد از جدا کردن ابزار و ...
- تعین تنظیمات عمومی و یا تنظیمات مربوط به هر ابزار
- اطمینان از ایمنی کامل هنگام جدا کردن ابزار
- توانایی متوقف کردن درایوهای ساتا
- تست صحیح سرعت درایو
- ذخیره و بازگردانی تنظیمات برنامه ها
- گزینه ای برای بستن اتوماتیک فرآیندهای اتوران
- حاوی یک دکمه برای متوقف کردن یکباره تمامی دستگاه هایی که در منو میبینید
- ذخیره و بازیابی تنظیمات برنامه؛ در این ورژن می توانید تمام تنظیمات برنامه را در یک فایل ذخیره کرده و در صورت لزوم با چند کلیک آن ها را بازگردانید؛ این ویژگی زمانی مفید است که بخواهید تنظیمات یک برنامه را در کامپیوتر دیگری تکرار کنید و یا تصمیم به نصب مجدد سیستم عامل خود داشته باشید
- پنهان کردن آیکون Systray؛ با فعال کردن این گزینه،هنگامی که درایو متوقف شده در منو موجود نباشد، آیکون Systray مخفی شده و پس از وارد کردن یک درایو، آیکون Systray دوباره ظاهر خواهد شد
- نمایش منوی توقف در حالی که هیچ دستگاه متوقف شده ای وجود ندارد (با کلید فوریWin+S)
- شامل مجموعه ای از آیکون های ابزار، آیکون های قدیمی بهبود یافته و آیکون های جدید افزوده شده با تنوع زیاد در رنگ و مدل برای درایوهای فلش، مموری کارت ها، هاردهای اکسترنال و ...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 12:26 ::  نويسنده : behi1ty

دانلود نرم افزار Windows Loader 2.0.3

 

نرم افزار Windows Loader 2.0.3 جهت قانونی کردن ویندوز سون .قطعا اگر شما هم از ویندوز ۷ یا نسخه های ویندوز سرور ۲۰۰۸ استفاده می کنید با مشکل فعال سازی آن ها رو به رو خواهید بود و باید از آن ها به صورت ۳۰ روزه استفاده کنید.
Windows Loader نرم افزاری است که از تمامی نسخه های ویندوز۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ پشتیبانی می کند و قادر است تا آنها را به نسخه ی کاملا قانونی تبدیل کند. با اینکار دیگر نیازی نیست که نگران مشکل فعال سازی ویندوز خود باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Loader 2.0.3 :

    *  توانایی اجرا به صورت کاملا مجزا
    * قابلیت پشتیبانی از تمامی زبان های ویندوز
    * دارای توابعی جهت نصب بدون دخالت کاربر
    * قابلیت استفاده برای فعال سازی اولیه
    * توانایی تشخیص خطاها و رفع آن ها هنگام نصب
    * پشتیبانی از پارتیشن های مخفی
    * تست شده بر روی انواع نسخه های ۳۲ و ۶۴ بیتی
    * تست شده بر روی انواع نسخه های خانگی ، اداری ، سرور و…
    * فعال سازی ویندوز بدون استفاده از هسته ی آن (بدون نیاز به کرک کردن هسته)
    * فعال سازی بدون پردازش های اضافه

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 17:1 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

دانلود Simfatic Forms v3.2.1.252 - نرم افزار ساخت فرم برای وب سایت

کاربرانی که نیازمند ایجاد فرم هایی برای وب سایت هستند ولی دانش برنامه نویسی ندارند می توانند با استفاده از نرم افزار Simfatic Forms به آسانی فرم های سفارشی برای وب سایت خود ایجاد کنند. در این نرم افزار آپشن های پردازش فرم تعبیه شده است که شما می توانید از آن ها فرم مورد نظر خود را انتخاب کنید. این نرم افزار دارای یک واسط کاربری گام به گام است به همین جهت شما می توانید به سرعت و در چند مرحله ساده فرم مورد نظر را ایجاد کنید. در این نرم افزار قالب های فرم از پیش ساخته شده ای موجود است که شما برای صرفه جویی در زمان می توانید آن ها را به کار ببرید و سپس آیتم های مورد نظر خود چون نام و نام خانوادگی، ایمیل، آدرس و ... را به آن اضافه کنید و یا حتی خیلی راحت می توانید ظاهر فرم را با انتخاب فونت، رنگ فونت و رنگ پس زمینه، به سلیقه خود تغییر دهید. آپلود فرم ساخته شده بسیار سریع خواهد بود. همچنین این نرم افزار به صورت خودکار جداول پایگاه داده مورد نیاز برای فرم طراحی شده را ایجاد و به روز رسانی می کند و به این ترتیب امکان ذخیره اطلاعات فرم ها در دیتا بیس را فراهم می آورد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Simfatic Forms:
- ایجاد سریع فرم ها
- دارای ویرایشگر WYSIWYG انعطاف پذیر
- بسیار آسان
- ایجاد جداول فرم ساخته شده در پایگاه داده و به روز رسانی آن ها
- پشتیبانی از دیتا بیس MySQL
- تجزیه فرم از وب سایت
- ارسال خودکار پاسخ
- امکان استفاده از قابلیت Captcha
- واسط کاربری ویزارد گونه
- امکان ارسال مستقیم فرم ساخته شده به هر تعداد آدرس ایمیل
- امکان سفارشی کردن ایمیل با استفاده از قالب های ایمیل موجود
- امکان سفارشی کردن ظاهر فرم
- آپلود سریع فرم ایجاد شده
- قابلیت ایجاد ایمیل های متنی
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 9:55 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 نرم افزار مدیریت آیکون های صفحه نمایش

کاربران معمولی که در هر روز با تعدادی از نرم افزارهای خاص خود سر و کار دارند و ممکن است در یک دوره زمانی مشخص در طول روز اقدام به اجرای یک نرم افزار خاص در چندین مرتبه نمایند، شاید به دنبال این موضوع باشند تا به جای باز کردن لیست نرم افزارها و جستجوی نام نرم افزار مورد نظر توسط چشم و سپس انتخاب آن برای اجرا، بتوانند تنها با یک کلیک و یا فشردن یک کلید به صورت میانبر، نرم افزار و یا فایل مورد نظر خود را سریعاً اجرا نمایند.
نرم افزار Easy Launcher ابزاری قدرتمند جهت دسته بندی و مدیریت آیکون های صفحه نمایش بوده و مناسب برای افرادی است که دوست دارند صفحه نمایش آنها خلوت باشد. با این نرم افزار می توانید آیکون ها را دسته بندی کنید و نیاز نیست برای باز کردن یک برنامه به صفحه نمایش و یا منوی استارت بروید. شما می توانید برنامه های مورد علاقه خود را در آن قرار دهید و به سادگی آنها را اجرا کنید. به وسیله این نرم افزار شما بسیار راحتر می توانید به نرم افزارهای مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. این نرم افزار در دو متد خلاصه می شود نگاه پایه ای زیبا، اما با ارزش زیاد و کارایی بالا. این نرم افزار با شکل و شمایل یک کناره انعطاف پذیر می باشد که شما می توانید برای سهولت کار از آن به طور زیاد بهره مند شده و بر روی میانبرهای دسکتاب و دیگر بر نامه ها مدیریت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Easy Launcher:
- قابلیت مدیریت منانبرهای شما را در شکل تولبار
- توانایی نمایش پیغام همراه با موزیک سر ساعت از قبل مشخص شده
- شامل 20 فضای شبکه ای در هر کناره
- قابلیت مشاهده گزارش از فراوانی ها و گزارش از خروجی ها بر روی یک فایل اکسل
- قابلیت تشخیص و در دسترس بودن پارامترها، فولدرهای کاری، توصیف برنامه، شمایل ویندوز
- امکان نمایش و تغییر setting برنامه ها با مشاهده خصوصیات برنامه
- حجم پایین نرم افزار
- و ...

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, :: 21:22 ::  نويسنده : behi1ty

سبلام

تبدیل صدای مرد به زن و بالعکس با MorphVOX Pro 4.3.11 Build 25103

 

MorphVOX یک برنامه ی خوب و با کیفیت صدای عالی برای تغییر صدای شما به صدای های مختلفی همچون مرد ، زن ، بچه ، ربات ، حیوانات و هیولا می باشد ، توسط این برنامه می توانید صدای اطراف خود را تغییر داده و صدایی همچون صدای خیابان و غیره  بگذارید ، همچنین می توانید صدای خود را اکو ، بم ، نازک و یا نویزدار کنید. شما می توانید با فعال کردن این برنامه در زمان استفاده از Voice Chat های یاهو ، اسکایپ ، گوگل تالک و ام اس ان صدای خود را به جنس مخالف خود تغییر دهید.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:57 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 گاهی لازم است تا کاربرانی که به یک سیستم رایانه ای دسترسی دارند به صورت محدودتر از آن سیستم بهره بگیرند. مثلا درایوهای نوری یا همان دیسک خوان های نوری برای آن ها بسته باشد و کاربر قادر نباشد از آن ها استفاده کند البته به صورت نرم افزار و نه به صورت سخت افزاری! مثلا در محیط هایی مثل کافی نت ها این مورد شاید بیشتر مورد نیاز باشد به همین دلیل ما ترجیح دادیم تا نرم افزاری هم در این زمینه معرفی کنیم. Master Voyager نرم افزار کاملی است که به واسطه آن می توان انواع دی وی دی رایتر ها یا دیسک خوان های نوری را از دسترس خارج کرد. تنها یک کلیک لازم است تا این کار صورت گیرد و بدون هیچ مشکلی هم می توان تغییرات را به حالت قبل بازگرداند.
محیط نرم افزار فوق العاده ساده بوده و به همین سبب هم می توان به راحتی از آن بهره برد. البته نه فقط CD ها و DVD ها بلکه انواع USB فلش ها یا فلاپی دیسک ها را هم می توان از دسترس خارج کرد. Master Voyager نرم افزار بسیار مناسبی است تا کاربران بتوانند سطح دسترسی ها را برای بخش هایی از سیستم محدود کنند.

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:52 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

شما با این برنامه می توانید ویندوز پر کاربرد Xp را فارسی کنید و بدون هیچ مشکلی با ویندوز خودتان کار کنید و از امکانات مخفی که این ویندوز دارد استفاده کنید.و جالب تر این که بدانید راهنما ی این ویندوز هم به زبان شیرین فارسی تبدیل می شود و خیلی از مشکلات از بین می رود.با این کار کسانی که تازه می خواهند با  کامپیوتر کار کند عالی است.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:49 ::  نويسنده : behi1ty

سلام 

برنامه ای که امروز برای شما عزیزان گذاشته ام صفحه مانیتور شما را تست می کند(منظور از صفحه مانیتور پیکسل ها است.) اگر شما می خواهید مانیتور خود را به فروشید یا اینکه مانیتوری خریداری کنید با این برنامه خیلی راحت می توانید از سالم بودن پیکسل های مانیتور اطمینان پیدا کنید و خیلی راحت از آن استفاده کنید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب ...


شنبه 7 خرداد 1390برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

 با این برنامه ی کمیاب می توانید تمام process های ویندوز را کنترل کنید و ویندوز را امن نگه دارید اگر سیستم شما ویروسی شود شما وقتی وارد Task Mangager  خود ویندوز شوید process  های ویروس را نمی توانید مشاهده کنید که این باعث می شود که دوباره ویندوز خود را عوض کنید اما با این برنامه می توانید process را مشاهده کنید و و جلوی فعالیت آنها را بگیرید.

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب ...


جمعه 6 خرداد 1390برچسب:, :: 12:37 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

مشاهده زنده شهرهای مختلف دنیا در پس زمینه دسکتاپ

CamPaper 3.93 نرم افزاری فوق العاده است که با کمک آن می توانید مناظر زنده از شهر های مختلف دنیا را بر روی پس زمینه دسکتاپ خود داشته باشید. برای استفاده از این نرم افزار نیاز به اتصال به اینترنت دارید تا تصاویر جدید را بتوانید دریافت کنید. همچنین می توانید آدرس یکی از فولدر های خود را به آن بدهید تا برایتان بصورت اسلایدشو تصاویر پس زمینه را تغییر دهد. CamPaper از دوربین های بیش از ۳۵۰ شهر دنیا برای شما می تواند بصورت زنده عکس ها را مخابره نماید.

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, :: 9:29 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

امروزه حافظه هاي قابل حمل به يکي از پرکاربردترين و محبوب ترين وسايل جانبي تبديل شده و بسياري از افراد از اين حافظه ها براي انتقال اطلاعات و يا اسناد خود به ديگر سيستم ها استفاده مي کنند حافظه هاي که علي رقم اشغال فضاي بسيار اندک مي توانند اطلاعاتي در حجم گيگابايت را از سيستمي به سيستمي ديگر منتقل نمايند اما اين حافظه ها نيز ممکن است توسط ديگر افراد مورد حمله قرار گرفته و يا به سرقت روند پس بهتر است تا با ايجاد قفل هاي امنيتي بر روي اين حافظه هاي قابل حمل خيال خود را از دست يابي ديگر افراد به اطلاعات موجود در آن ها راحت نماييد. شايد شما هم براي قفل گذاري بر روي حافظه هاي قابل حمل خود از نرم افزارهاي فراواني استفاده کرده ايد ولي هيچ يک از آن ها نتوانسته اند امنيت قابل توجهي را براي شما ايجاد کرده و باز هم افراد ديگر توانسته اند به اطلاعات موجود بر روي حافظه هاي قابل حمل شما دسترسي يابند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ي نرم افزاري بسيار مفيد و کاربردي براي شما دوستان عزيز پرداخته است که با استفاده از آن مي توانيد به راحتي و تنها در عرض چند ثانيه بر روي حافظه هاي قابل حمل خود در هر حجمي قفل هاي امنيتي قدرتمندي را قرار دهيد تا ديگر افراد نتوانند به اطلاعات شما دسترسي يابند. USB Secure که توسط شرکت امنيتي و قدرتمند NewSoftwares ارائه شده است نرم افزار امنيتي است که براي قفل نمودن و رمز گذاري بر روي حافظه هاي قابل حملي همچون هارد هاي اکسترنال، مموري کارت ها، فلش مموري ها، Memory stick ها، Thumb drive ها و ... ايجاد شده و با استفاده از فناوري هاي جديد و شناسايي حافظه هاي قابل حمل اتصال يافته به سيستم، شما را قادر مي سازد تا تنها در عرض چند ثانيه و با چند کليک ساده بر روي آن ها به گونه اي پسورد هاي خود را قرار دهيد تا به محض وصل نمودن اين حافظه ها به سيستم از شما براي ديدن و استفاده از اطلاعات آن ها پسورد خواسته که در صورت ندانستن پسورد اجازه ي استفاده از آن ها به اشخاص ديگر داده نشده و از اطلاعات شما محافظت مي شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 3 خرداد 1390برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

حتما براي شما هم مواقعي پيش آمده که سيستم به علت فراموشي روشن مانده مانند مواقعي که کامپيوتر را براي مواردي نظير اسکن و دفرگ روشن گذاشته ايد ولي بعداز اتمام آنها سيستم بي جهت روشن مانده است. Intelligent Shutdown 2.1.6 نرم افزاري مفيد براي چنين مواقعي است. به کمک اين نرم افزار مي توانيم تعيين نمائيم که سيستم در زماني خاص به صورت خودکار خاموش شود. حتي مي توانيم مشخص نماييم که سيستم در مواقعي مانند استفاده نشدن cpu، استفاده نکردن از اينترنت، اتمام دانلود و مواردي از اين قبيل به طور اتوماتيک خاموش شود.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 21 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 17:32 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

اگر فایل اجرایی برنامه ای که با زبان ویژوال بیسیک را دارید و می خواهید از کد آن مطلع شوید  این برنامه را خیلی راحت دانلود کنید و بعد خیلی راحت کد برنامه ای که می خواهید را ببینید(خواهش می کنم به عنوان یک برنامه نویس از این برنامه سوء استفاده نکنید و به عنوان یاد گیری بهره ببیرید.)

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


شنبه 27 فروردين 1390برچسب:, :: 15:52 ::  نويسنده : behi1ty

سلام امروز با یه برنامه ی دیگه براتون آوردم

این برنامه کمک یار ویندوز است و با این برنامه کار هایی را که نمی توان در ویندوز انجام داد را با این برنامه با محیط گرافیکی و خیلی راحت و آسان می توان آن کار ها را انجام داد

دانولد در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 15:27 ::  نويسنده : behi1ty

سلام

با اين برنامه مي توانيد به صورت رايگان و خيلي راحت متن هاي خود را ترجمه كنيد.

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

Pc Se7en
درباره وبلاگ

سلام به همه کسانی که لطف دارند و به وبلاگ خودشان سر می زنند زیاد وقتتان را نمی گیرم اما باید به چند نکته اشاره کنم: 1- برای دانلود نرم افزار ها حتما باید عضو وبلاگ باشد. 2- این وبلاگ همان طور که می بینید هدفش کسب درآمد از طریق تبلیغات نیست ، پس با نظر دادنتان ما ار در این راه حمایت کنید. 3- این وبلاگ شامل چندین صفحه است خواهش می کنم از کل صفحات دیدن فرمایید. 4- در نظر سنجی شر کت کنید. با تشکر از همه ی دوستان عزیزم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود نرم افزار و آدرس pcseven.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 89
بازدید ماه : 283
بازدید کل : 26898
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 87
تعداد آنلاین : 1